Tarziki
Viestien lukumäärä : 20 Join date : 29.06.2011 Ikä : 29 Paikkakunta : Jedward World<3
| Aihe: Vs: Fanivideo projekti Su Heinä 03, 2011 8:03 am | |
| okeii ^^ mie lähetän videon ja kuvat huomenna påaitsi et mei kamera ei ollu mikää hyvä nii ku siirsin sen videon koneelle siit tuli hidas o.o meil ku ei oo mitää ohjelmaa/en osaa nii voisko sen sitte nopeuttaa? :3 | |
|
Jäiks
Viestien lukumäärä : 39 Join date : 26.05.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : Jedimaa <3
| Aihe: Vs: Fanivideo projekti Ti Heinä 05, 2011 10:35 am | |
| jätkät hei, kamera tuli korjuuksilta, eli minä joo mukana, jos vaan keksin jonku idean Aattelin tehä silleen. että en tekis niinkö videota vaan kuvia silleen ekassa kuvassa lappu jossa lukee just hi John and Edward, together you are Jedward, sit tokaan, i love you(tai jotakin vähän hienompaa :DD ) sit kolmanteen kuvaan please come to finland, sit neljänteen kuvaan Edward, marry me eli voisko tehä noin? ja sit yhtene kuvaan mä pyydän niitä laulaan sen bon jovin alwayssin | |
|
Jinmaru
Viestien lukumäärä : 37 Join date : 10.06.2011 Ikä : 30 Paikkakunta : Sievi/PLANET JEDWARD
| Aihe: Vs: Fanivideo projekti Pe Heinä 08, 2011 11:30 am | |
| Voin lähettää viikonloppuna sen, jos joku sanoo mulle, mitä tiedostomuotoa sen pitää olla. ^^' Irkkuu...? | |
|
Jinmaru
Viestien lukumäärä : 37 Join date : 10.06.2011 Ikä : 30 Paikkakunta : Sievi/PLANET JEDWARD
| Aihe: Vs: Fanivideo projekti Su Heinä 17, 2011 11:28 am | |
| Onks tää ihan kuollu, vai onko joku viel tekemäsä tätä? :D | |
|
Irkku
Viestien lukumäärä : 26 Join date : 26.05.2011 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Fanivideo projekti Ke Heinä 20, 2011 7:59 am | |
| Äääää sori ku en oo käyny pitkään aikaan :cc Siis öö emmäätiijä voi kai se olla mikä vaa ntiedostomuoto? Luulisin, ja s-postiosote ylempänä | |
|
Irkku
Viestien lukumäärä : 26 Join date : 26.05.2011 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Fanivideo projekti Pe Heinä 22, 2011 1:08 am | |
| Ainiin ja vissiinki zorron? video ei toimi jos se on se mikä on laitettu youtubeen :cc Ja mulla on nyt kolme kokonaista videoo ja yks mmissä on oliko se Zeran lappunen. Teen ne nytte yhdeksi videoksi ja jatkan ku saan enempi | |
|
kaulaliina
Viestien lukumäärä : 5 Join date : 26.06.2011 Paikkakunta : pääkaupunkiseutu
| Aihe: Vs: Fanivideo projekti Ma Elo 01, 2011 7:58 am | |
| moi! vieläks tää homma on kehitteillä? onks tullu paljon osallistujia? haluutteko että uutisoidaan tästä meidän blogissa http://jedwardfinland.blogspot.com/ jos vaikka tulis uusia osallistujia ? | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fanivideo projekti | |
| |
|