We love Jedward
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Foorumi kaikille Jeditaristeille
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Jedwardhöpinä

Siirry alas 
+13
Jinmaru
emmuli
elwing
hanna
muri
Irkku
Zerame
Alchemist
Jäiks
Yliapina
rio
minttu
mönnui
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
Lowela




Viestien lukumäärä : 20
Join date : 27.06.2011
Ikä : 29

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeMa Heinä 04, 2011 11:59 am

Vähän kiva uni :-D

Mä nään lähes joka yö unia ja oon ilonen, koska tosi monissa niissä on Jedit Smile
Kiitos alitajuntani!
Takaisin alkuun Siirry alas
rio

rio


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 26.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Espoo

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeMa Heinä 04, 2011 3:45 pm

mä en oo nähny pitkään aikaa jediunia :< tylsäää ...


// edit. mun on ihan pakko laittaa tähän noitä hymiöitä koska naran niille nyt järkyttömästi. pistetään se väsymyksen piikkiin.

What a Face affraid bounce rabbit farao elephant cyclops Suspect Twisted Evil Sad Shocked cherry tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
Jäiks

Jäiks


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 26.05.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jedimaa <3

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeTi Heinä 05, 2011 10:29 am

Aaah jediunet <3 ite pystyn iltaisin päättään millasii unia näen joten :DD
Pari yötä sitten Ed tuli suomeen, koska john oli kadonnut. Ed vaan hengaili mun huoneessa ja itki että John ei saa jättää mua yksin, tuu takas! tällästä kaikkee ja sit mun oveen koputetaan ja äiti tulee et tuola ovella on joku jätkä joka itkee Ediä :DDDDD sit aaws, ed juoksee sinne ovelle ja halihali <33 ihana uni :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
JExiaG

JExiaG


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 06.06.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieni paikka kaukana sivistyksestä

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeTi Heinä 05, 2011 10:37 am

Aaaa vähä ihana uni xDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
minttu

minttu


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 25.05.2011

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeTi Heinä 05, 2011 11:13 am

JÄIKS IHANA UNI :::::DDDD awwww
miks mulla tuli oma ficcini mieleen? :DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Jäiks

Jäiks


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 26.05.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jedimaa <3

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 06, 2011 2:55 am

aaws <3 viime yön uni:
Jedit ihan pikkusina, jtn viis vuotta, painii keskellä olohuonetta, Kevin juoksee sinne et rauhottukaa, porukat tulee iha just kotia ja ne tappaa mut ku mun pitäöis olla teiän vahtina ja te sotkette koko talon. John vaan ryntää Kevinin luo ja hymyilee oikeen enkelihymyä että me siivotaan kyllä. Samalla Ed rieuhuu siellä takavasemmalla, John raahaa Kevinin keittiöön, kaataa teetä ja menee Edin luo sotkeen lisää :DD pikkasenko nauroin ku heräsin...

Takaisin alkuun Siirry alas
JExiaG

JExiaG


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 06.06.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieni paikka kaukana sivistyksestä

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 06, 2011 4:01 am

Awww mäki haluun nähä tollasii unii! mä aattelin koko eilisen illan jedei mut en muista yhtää näinkö niistä unia. Mulle ois ihan sama vaikken muistais mitään muita uniani ku jediunet, ne mua kuitenki vaa kiinnostas... :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Jinmaru

Jinmaru


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 10.06.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Sievi/PLANET JEDWARD

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimePe Heinä 08, 2011 7:27 am

APUA, UUS LEVY ON NIMELTÄÄN VICTORY! Mää kuolen, jos en saa sitä! ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jinmuru.blogspot.com/
JExiaG

JExiaG


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 06.06.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieni paikka kaukana sivistyksestä

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimePe Heinä 08, 2011 10:32 am

Ah mä en jaksa odottaa et se levy tulee ja mä toivontoivontoivontoivon niiiiiiiin kovaa et sen saa jostain tilattua voi rakas cdon.com jos tieltä voi tilata jedien uuden levyn ostan kaikki tulevat levy, dcd, kirja ja elektroniikkaostokset teillä vaikka muualta saisi halvemmalla!

Takaisin alkuun Siirry alas
Lowela




Viestien lukumäärä : 20
Join date : 27.06.2011
Ikä : 29

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeLa Heinä 09, 2011 6:07 am

Mää kanssa rukoilen täällä, että cdon.com rupee myymään victorya! En ole saanut edes planet jedward levyä kun se oli lopussa ://
Takaisin alkuun Siirry alas
Jäiks

Jäiks


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 26.05.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jedimaa <3

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeLa Heinä 09, 2011 10:57 am

ei luoja ihmiset on sairaita, siis mitä helvettiä ne lentokentän porukka niitä ahistelee vitun perverssit!
Takaisin alkuun Siirry alas
JExiaG

JExiaG


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 06.06.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieni paikka kaukana sivistyksestä

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeLa Heinä 09, 2011 12:32 pm

Jep. Mua oikeesti ottaa päähän kaikki jokka dissaa jedei koska ne oikeesti dissaa jotain mistä ne ei tiedä mitään. Yhet mun luokalla aina dissas mun musamakuu(ennen ku tykkäsin jedwardist) mut sit lopetin niiden seuras roikkumisen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jinmaru

Jinmaru


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 10.06.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Sievi/PLANET JEDWARD

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeLa Heinä 09, 2011 2:27 pm

Jäiks, äläpä muuta sano! >_> John ja Edward on niin nuoria ja kokemattomia ja viattomia, niin aikuset miehet alkaa niitä kiusaan - tosi ammattimaista! Potkut noille ois pitäny antaa. -.-

Mua ärsyttää kaikkein eniten se, että eka itketään, ku kaikki vaan haukkuu Jedwardia, vaikka ei oo ees kuunnellu Jedwardin musiikkia tai ottanu selvää, millasia ne on - ja sitte kahen minutin päästä tulee tekstiä tyyliin "L0L Justin Piipertäjä on ihan PASKA", ja ku kysyy, et montako biisiä on siltä kuunnellu, niin vastauksena on jotaki "J00, kuuntelin kaks sekkaa Babyn alusta!!!!!!111111111111". -.- (Toimii muissaki tapauksissa ku Jedward - Justin...)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jinmuru.blogspot.com/
Zerame

Zerame


Viestien lukumäärä : 33
Join date : 26.05.2011

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 13, 2011 6:04 am

mooii taas kaikki! Smile tulin maanantain riparilt, mut en oo ehtiny käydä tääl . tunnen et oon pettäny jedit ku en oo kuunnellu niit viikkoon vaik mul oli siel ibod mukana . Pitäis varmaa illalla jaksaa tulla chattii mut nyt ei ehi. Pitää nimittäin kirjottaa jedeille fanipostia Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Tarziki

Tarziki


Viestien lukumäärä : 20
Join date : 29.06.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Jedward World<3

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 13, 2011 6:31 am

Moooi taas! Smile en oo ehtiny olla koneella, koska lähin viime viikon maanantaina riparille isosek ja tulin tänää pois Razz tuli hieman vierotusoireita! .__. mutta oon taas mukana jutuissa! ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
hanna

hanna


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 27.05.2011
Paikkakunta : Planet Jedward

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeTo Heinä 14, 2011 12:28 pm

siiiis mitä kuka häh on tapahtunu Surprised mistä te puhutte ketkä haukku jedwardii >Sad mrrr ja kuka on perverssi miks mitä oon iha pihalla :ooooo
Takaisin alkuun Siirry alas
Jäiks

Jäiks


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 26.05.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jedimaa <3

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimePe Heinä 15, 2011 5:15 am

se on kuukausipäivä kaikille meille jotka oli mukana htnetin jedeissä :DD Bileet!!
Takaisin alkuun Siirry alas
muri

muri


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 26.05.2011
Ikä : 29

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimePe Heinä 15, 2011 6:22 am

niinpä jäiks. se on olis kaks kuukautta <3 JEDIBILEEET.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jäiks

Jäiks


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 26.05.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jedimaa <3

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimePe Heinä 15, 2011 12:52 pm

Todellakin jedibileet, koko päivä vaan kuuntelin jedejä ja nostalgioin, muistelin meiän kaikkein ekoimpia juttuja :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
rio

rio


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 26.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Espoo

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimePe Heinä 15, 2011 3:02 pm

oli kyl hienoo aikaa se hötönettiaika Very Happy vanmasta ku häädettii sieltä ):
Takaisin alkuun Siirry alas
Jäiks

Jäiks


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 26.05.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jedimaa <3

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeLa Heinä 16, 2011 5:20 am

mehän oltiin niin kilttejä, eikä se ees ollu kovinkaa inside Sad ja kaikki howrset sun muut sai jatkaa Sad Muta nyt ollaan täällä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
rio

rio


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 26.05.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Espoo

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeLa Heinä 16, 2011 5:21 am

no niinpä, sinne sai tulla kaikki jedifanit ):
Takaisin alkuun Siirry alas
Zerame

Zerame


Viestien lukumäärä : 33
Join date : 26.05.2011

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeLa Heinä 16, 2011 5:37 am

oli ne ht. netti ajat kyl hyviä <3 ikävä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Irkku

Irkku


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 26.05.2011
Paikkakunta : Oulu

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimeKe Heinä 20, 2011 8:08 am

Sori oon ollu tääl viimeksi ehkä kolme viikko sitte :c Ja en oo kuunnellu jedejä yhtää ja asdii :cccc No nyt kumminki soi Under pressure ja next bad behaviourr Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Zerame

Zerame


Viestien lukumäärä : 33
Join date : 26.05.2011

Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitimePe Heinä 29, 2011 5:28 am

hihii, ostin uusimman demin ja siellhän se oli, juttu jedeistä ja pieni "juliste" Very Happy ne on voittanu pari kertaa vuoden ärsyttävimmän julkkiksen palkinnon :DDD voi pikkusia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Jedwardhöpinä - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Jedwardhöpinä   Jedwardhöpinä - Sivu 9 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jedwardhöpinä
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
We love Jedward :: Jedward-
Siirry: