We love Jedward
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Foorumi kaikille Jeditaristeille
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Esittelytopic!

Siirry alas 
+5
minttu
JExiaG
Lowela
Jäiks
Jinmaru
9 posters
KirjoittajaViesti
Jinmaru

Jinmaru


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 10.06.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Sievi/PLANET JEDWARD

Esittelytopic! Empty
ViestiAihe: Esittelytopic!   Esittelytopic! Icon_minitimeTo Kesä 30, 2011 2:59 am

Esittele itsesi muille Jedward-faneille! ^^

*

(Lisään oman esittelyn myöhemmin.)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jinmuru.blogspot.com/
Jäiks

Jäiks


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 26.05.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jedimaa <3

Esittelytopic! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittelytopic!   Esittelytopic! Icon_minitimeTo Kesä 30, 2011 6:36 am

Hahaa mä rakastan itteni esittelyä Very Happy

eli moi, olen Jäiks, finissä ja vuotiksessa Carrot ja sitten hetkinen joo Very Happy Asun täältä Oulusta satakunta kilsaa alaspäin äitin ja koirani kanssa.
Rakastan kirjoittamista, lukemista, HIMiä (erityisesti Ville Valoa), Antti Tuiskua, suklaata, tietokonetta, ja luonnollisesti Jedwardia, siksihän täällä ollaan.
Tv, tietokone ja musiikki, mun elämä. Ja tietty kaverit sun muut. Rakastan leffoista potceja, lotreja, pottereita ja melkeenpä kaikkia muitakin fantasialeffoja ja kirjoja.
Jedifanittamisen aloitin varmaan siinä vaiheessa kun eräs ihana Minttu teki htnettiin topan, ja kuuntelin lipstickin. Loppu onkin historiaa. Ed on ihanampi, ja me ollaan naimisissa <3
Tuota noin mitähän muuta. Täytän syyskuussa 14, keski-arvo 9.2, kaverit sanoo hulluksi, hauskaksi ja oudoksi, tykkään puhua kaikista asioistani puolitutuillekkin, olen epätoivoisen ihastunut ja niin.
Lava on teidän Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Lowela




Viestien lukumäärä : 20
Join date : 27.06.2011
Ikä : 29

Esittelytopic! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittelytopic!   Esittelytopic! Icon_minitimePe Heinä 01, 2011 11:15 am

Siirsin esittelyni nyt tänne myös...(vähän muuteltuna)


16 vuotias tyttö Tampereen lähiseuduilta, mutta sydämmeltää kuuluu aina pohjanmaalle, vaikkei siellä koskaan ole asunutkaan.
Uskoutunut jedfanaatikko ja jedaddikti, mutta puoli salaisesti sellainen, koska äiti ei ymmärtäisi ja kieltäisi kaiken...
Muuta tekemistä on partio, jota harrastaa ja kirjoittaminen (runot, novellit, päiväkirja ym.)
Syksyllä aloittaa opiskelun eläintenhoitajaksi käyden samalla iltalukiota.
luonteeltaan ujohko, luotettava?? , puoliksi täysi blondi ja puoliksi todella älykäs, jotkut voisivat sanoa piilo blondiksi.
Huumorintajultaan ehdottomasti sysimustaahuumoria ja sarkasmia
Jedward innostus lähti ensi kuulemalla euroviisujen ekassa karsinnassa, mutta puhkesi kukkaan, kun lipstickkiä oli kuunnellut päivän putkeen ja seuraavana päivänä laulanut monta tuntia putkeen (älkää kysykö... Ja ajat eivät ole liijoiteltuja!)


Siinä se aikalailla oli ja huomasin kirjoittaneeni itsessäni 3.persoonassa...
Takaisin alkuun Siirry alas
JExiaG

JExiaG


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 06.06.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieni paikka kaukana sivistyksestä

Esittelytopic! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittelytopic!   Esittelytopic! Icon_minitimeSu Heinä 03, 2011 8:13 am

No, mähän olen 15-vuotias tyttö pohjanmaalta, tykkään musiikista, kirjoista ja elokuvista. Etenkin romanttiset komediat on mun mieleen. Asun pienessä kaupungissa jossa ei ole muita Jedward-faneja. Itse fani oon ollut jostain toukokuusta. Surprised

//Oon höpöttelypäällä joten kirjotan ittestäni pikkasen lisää Very Happy

jedien lisäksi kuuntelen Katy Perryä, Ttaylor Swiftiä ja jonkin verran Selena Gomezia. Muutakin kuuntelen satunnaisesti.
Luonteeltani olen ihmisten seurassa aika ujo. En tykkää puhua ihmisille, mm. kun en tiedä mitä sanoa. Kavereiden kanssa oon todellakin erilainen, huudan ja hypin ja nauran ja oon muutenkin sillee hihihahahohoho paitsi jos oon väsyny(uuusein). oon yöihminen, en tykkää herätä aikasin ja mennä aikasin nukkumaan, en vaan oo sellanen ihminen. Siksi oon yleensä vaan hiljaa ja haukottelen.

//twitteris oon samalla nimellä ku täällä, finfanfunis oon Irina jos jotakuta sattuu kiinnostaan


Viimeinen muokkaaja, JExiaG pvm Ti Heinä 05, 2011 11:18 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
minttu

minttu


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 25.05.2011

Esittelytopic! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittelytopic!   Esittelytopic! Icon_minitimeSu Heinä 03, 2011 8:54 am

Minttu aka monttu, monttumonttu, montumontu, montu, montugrimes, minttulovesyou, etc etc etc on 13-vuotias Pohjanmaalla Vaasan vieressä asuva ei-niin-hiljainen naispuolinen ihminen, jonka parisuhdetilanne on varattuna Ananakselle ja Edwardille. Tunnen irl 3 jedifania, joista yksi on ex-kaverini kaikkien rakastama Virnu, yksi 8-vuotias ja yksi jonka nimen olen jo onnellisesti unohtanut. Tykkään kirjoitella jedi- ja harry potter ficcejä finiin ja fictionaryyn, finissä olen contessa ja fictionaryssä yllättävästi minttu.
Olen erittäin julkinen jedifani, facebookissa julistan jedien videoita ja kappaleita ja seinät on tapetoitu jedikuvilla, taustakuvat on kaikissa mahdollisissa jedit, valitan sekä äidille että kavereille jedittömästä suomesta, kuljen julkisilla paikoilla paidassa jossa lukee TEAM JEDWARD jne jne....
en osaa sanoa mitään omasta luonteestani, mut oon silleen aika erakko irlissä, että selviän hyvin monta kuukautta ilman kavereitani, kunhan mulla on kone että pääsen chattiin ja tubeen ja twitteriin. mun elämän sisältö.

anteeski, aika tiivistetty mutta se oli siinä. olkaa hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tarziki

Tarziki


Viestien lukumäärä : 20
Join date : 29.06.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Jedward World<3

Esittelytopic! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittelytopic!   Esittelytopic! Icon_minitimeMa Heinä 04, 2011 1:41 am

Oon kohta 16v (19.10) tyttö, joka asuu maalla 30km päässä Lappeenrannasta. Jedwardin lisäksi kuuntelen Sunrise Avenueta, Guns N' Rosesia ja muuta semmoista. Oon luunteeltaa puhelias, sählä, luotettava ja muuten vain päästä pimahtanut, mutta vieraampien ihmisten kanssa oon ujo. Harrastan Shukokai karatea ja ratsastusta, mutta lopetan syksyllä ratsastamisen, koska haluan karatessa käydä useammin, joten aika ei riitä. Jedwardia kuuntelen melko salaisesti, paitsi kavereiltani ja perheenjäseniltä. Isoveli kyllä pilkkaa ja kukaan muukaan miu kavereista ei tykkää Jedeistä -.- Oon siis yksin, joten tykkään puhuu netissä Jedeistä ties kuinka paljon >)
Takaisin alkuun Siirry alas
muri

muri


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 26.05.2011
Ikä : 29

Esittelytopic! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittelytopic!   Esittelytopic! Icon_minitimeMa Heinä 04, 2011 11:40 am

no heei. elikkä olen kohta 17 vuotias tyttö pohjoispohjanmaan alueelta. harrastan ratsasusta. kuuntelen paljon musiikkia. jedejä enemmikseen, mutta myös simple plania, three days gracea sekä greyson chancea + PALJON MUUTA.
olen addiktoitunut chattailija sekä twitterin käyttäjä. luonteeltani olen aika ailahatelevainen. useinmiten olen ujo uusien ihmisten kanssa, mutta kun muhun tutustuu niin olen aika seko ja outo. selitän paljon, eikä minusta oikein kukaan ota selvää. nauran paljon ja monet sanoo hauskaksi mutta en nyt siitä oiken tiedä Very Happy rakastan tavata uusia ihmisiä. olis kiva tavata foorumilaisia jos joku asuis lähelllä. mutta kuitenkaan en tykkää ollan kauhean monen ihmisen kanssa samassa paikassa yhtä aikaa.
jedifanitukseni on aika julkista, seinillä julisteita, kännykkä täynnä kuvia, selitän kokoajan kavereille ja perheelle jedeistä ja kaikkea muuta kivaa. irlinä tunnen kaksi muuta jedifania. mikä on aika hienoa tässä pienessä kylässä Very Happy + mönnnuin oon nähnyt Very Happy
ja pakko nyt vielä mainostaa blogia ; http://onlydistortion.blogspot.com/
kirjottelen sinne vähän kaikkee. että jos kiinostaa niin siitä lukemaan. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Irkku

Irkku


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 26.05.2011
Paikkakunta : Oulu

Esittelytopic! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittelytopic!   Esittelytopic! Icon_minitimeKe Heinä 20, 2011 8:27 am

Noo määki kai sitte laitan :DDD

No joo oon kohta 13-vuotias neitokainen Oulusta, harrastan ratsastusta,musiikin kuuntelua ja dataamista ainii ja lukemista kanssa. Kuuntelen tosi sekalaista musiikkia esim Jedward Rammstein PMMP Black Eyed Peas Bruno Mars Rihanna yms ja tämmöstä. Oon häiriintynyt pikkulapsi, mm. kalju ja outo ja pelottava. Luen aika vaihtelevaa skaalaa kirjoja, heppakirjoja, kauhu, holokausti yms kirjat jne. Tykkään kahtoa kauhuelokuvia esim SAW <3 ja Johnny Depp on hot. Oon neurootikko ja mulla on paljon asioita mitkä häirittee jos ne ei oo oikeen. http://fi.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler mielenkiintoinen henkilö. Oon älykäs ja osaan olla kiva kiltti ihana paras ja ilkee kanssa Smile Mulla on ihania kaverieta joitten kans jonneilen tarhan pihalla löytäen pian Salen viereltä kaks avaamatonta siideritölkkiä (based on a true story).
Takaisin alkuun Siirry alas
Zuuls

Zuuls


Viestien lukumäärä : 1
Join date : 02.03.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Mänttä

Esittelytopic! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittelytopic!   Esittelytopic! Icon_minitimePe Maalis 02, 2012 10:36 am

Moiks!
haha en hallitse itsensä esittelyn jaloa taitoa Embarassed
Oon -97 ernuteiniangstdatis mäntästä(juväskylä-tampere välil).
Oon aika ujo ja hiljanen uusien ihmisten seurassa, mutta muuten pidänkin sitten ihan jumalatonta meteliä. koko ajan.
harrastelen näyttelemistä, musiikinkuuntelua, leffoj, kuvien muokkausta, kirjoittamista(novellit, ficit, blogi..), paraparaa, cosplayta geek ja jedismiä yms.
Joskus myös yksin kotona rallattelemista.
Ihastun ylihelposti, ja sit jään stalkkaan.
oon myös aika avoin kun oon tutustunu.
Jedeihin tutustuin x-factorin myötä, mutta sitten se jäi vähän taka-alalle kunne viimekesänä serkkujen kanssa soitettiin KOKO päivä putkeen lipstick -biisiä jalaulettiin mukana niin että tanner tömisi. en tosiaan liioittele.
sen takia jäi kammotus viinimarjoihin! What a Face
Jedit oon nähnyt kerran livenä.
Pienistä vastoinkäymisistä(ja jumittavasta Telephone -biisistä) huolimatta keikkapäivä oli elämäni paras.
Pojat muuten oli TOSI ISOJA!
Kaksimielisyys ja mustahuumori ovat elämäni suola! Twisted Evil
Kerran oon jopa kaverini poikia muuten cossannutkin!(olin Ed) tosin harvinaisen epäonnistuneesti kun idea tuli conia edeltävällä viikolla ja pommiin nukuttiin ja hiukset eivät tahtoneet pysyä pystyssä saatanallisessa helteessä TRACON VI FOR Ö!
Musiikkimaku laidastalaitaan: Jedward(EIKAI!?), Panic! at the disco, Amoral, Pariisin Kevät, Johan Palm, Mötley Crüe, Sturm und Drang, Big Bang, SS501, The KIDDIE, SHINee, SKRILLEX \,,/, KOZILEK, Luke Conard, Alex Goot, I see stars, call me anything, EMINEM, Elokuu Arrow ....oho tuli taas loppumaton lista, olen pahoillani.
lempikirjat on Sookie Stackhouse -saaga, nälkäpeli -saaga, Isabel Abedin Lucian ja mangaa \../
leffat taas si Pieni suklaapuoti, Just sex...blaahblaahblaah ketä kiinnostaaaaaaaaaaahh... TOTORO!

DeviantArt: Houkutuslntu
FinFanFun: Ryuzaki
<3it: MindBreaker
Tumblr: Zuuls.tumblr.com

Did I told you i have big trouble with my bad behaviour?
lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Esittelytopic! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittelytopic!   Esittelytopic! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Esittelytopic!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
We love Jedward :: Yleinen keskustelu-
Siirry: